Mia amata Yulya:

Voglio che questo Blog disegni un sorriso sul tuo bellisimo volto.

Voglio essere una bella parte di questo, tuo giorno.

Voglio che ogni parola illumini tuo cuore con luce di Amore.

Ti amo, perché tu sei tutta la mia vita.

Knight Rose and Sword. Red Bloody Sword

ALL FOR THE LOVE, LOVE BEFORE ALL

20/11/14

YULYA, TI KRASAVITSA, PREKRASNO KRASAVITSA, YA TEBYA LYUBLYU ...




YULYA, TI  KRASAVITSA, PREKRASNO  KRASAVITSA, YA TEBYA LYUBLYU,
ЮЛИЯ, ТЫ КРАСАВИЦА, ПРЕКРАСНО КРАСАВИЦА, Я ТЕБЯ ЛЮБЛЮ
Юля, ты прекрасна, очень красивая, я люблю тебя


Я люблю тебе, як я ніколи не любив,
Я вмираю на мить ...
Спробуйте так холодно, як віддалена,
вмирати натхнення.

Неможливо продовжувати, бо я сумую за тобою
і я не можу покидати, бо я люблю тебе.
Поезія сухі руки
Тепло підходу.


Епічна і полонила ... Я, я люблю тебе!
і я більше люблю тебе.
Теплий подих з тонкого спроби
пережитки виділеної серце.

Коли проблиски можливо відчуваючи
бачити вас вмирає у мене на руках,
Підіть за зв'язків Близнюки
і ще наполеглива відданість тут.


Як ви можете зрозуміти цінність
з яких він залишив все, що в бою,
Герой харчуючись без медалей
і досі тримався своєї мрії боротьбі.

Коли ваша нескінченна піддаватися
у вогні величезного радості,
Вітаю! ... Ви, щоб оцінити 

Я назвав це "любити себе"




Державний Гімн України
Ще не вмерла Українa


Юля, моя единственная настоящая любовь, , я сказал вам, что придет день, который Я дам, свою жизнь за любовь, потому что моя жизнь принадлежит тебе
Бог ... как я тебя люблю !!


Un giorno saremo abbracciati inseme sotto il cielo di Ucraina, mia cara...

Ti amo,

ALL FOR THE LOVE, LOVE BEFORE ALL