Mia amata Yulya:

Voglio che questo Blog disegni un sorriso sul tuo bellisimo volto.

Voglio essere una bella parte di questo, tuo giorno.

Voglio che ogni parola illumini tuo cuore con luce di Amore.

Ti amo, perché tu sei tutta la mia vita.

Knight Rose and Sword. Red Bloody Sword

ALL FOR THE LOVE, LOVE BEFORE ALL

24/12/15

ЛЮБИТЬ И РОЖДЕСТВО. - ЛЮБИТИ І РІЗДВО.






Рождество вдохновляет меня

Это волшебное дух этого

Я считаю, на каждом углу

который приносит мне вы думали.

И я мельком свой дар

В этом году больше, чем когда-либо

обещание искренней любви

Это Рождество больше, чем когда-либо

как легко глубже

как легко вы не ожидаете

мой подарок, любовь моя: стихотворение.



Москва



Різдво надихає мене
Це чарівне дух цього
Я думаю, що в кожному куточку
Який приносить мені ви думали.
І я взяв подарунок
Цього року більше, ніж коли-небудь
обіцянку істинної любові
Це Різдво більше, ніж коли-небудь
як легко він глибше
як легко ви не очікуєте
мій подарунок, любов моя: вірш.



Київ



она моя Снегурочка






Khrystos voskres! Voistynu voskres!
Христос Воскрес! Воістину Воскрес


Мой Рождественская елка не нужно ни холодно,
Только ваш горячий, что я люблю больше всего на свете

моя любовь, счастливого Рождества, что Бог просветит свою душу в эти дни и сколько награда вы дали мне... даже не зная, вы


Мій Різдвяна ялинка не потрібно ні холодно,
Тільки ваш гарячий, що я люблю більше всього на світі

моя любов, щасливого Різдва, що Бог просвітить свою душу в ці дні і скільки нагорода ви дали мені ... навіть не знаючи, ви






до сих пор вы не понимают, что они братья славяне? императорский щит Великой России и Киевской области щит (правило Руси-Киев), потому что продать себя американским империализмом и свиней воров в Европе?
здравствует Россия, Украина жить, жить святые славянских народов!

кто вы на двух щитах? Я не верю в совпадения



досі ви не розуміють, що вони брати слов'яни? імператорський щит Великої Росії та Київській області щит (правило Руси-Київ), бо продати себе американським імперіалізмом і свиней злодіїв в Європі?
здравствует Росія, Україна жити, жити святі слов'янських народів!

хто знаходиться на двох щитах? Я не вірю в збіги


Я НЕ ВЕРЮ В ПОДКЛЮЧЕНИЯМИ !!

Я НЕ ВІРЮ В ПІДКЛЮЧЕННЯ !!


"Гимн России"


"Ще не вмерла Українa" 







Храм Святого Георгия Победоносца (Алчевск)
Попов Санкт-106
Алчевськ
Луганська область
Україна

 Алчевский Благочиннический округ

 

 

Акафист и молебен Великомученику Георгию Победоносцу.

 



Сан - Хорхе благословил, великий учитель и верный друг, ты дал мне откровение ..., чтобы добраться сюда, если это вам святая воля ...аминь



Сан - Хорхе благословив, великий вчитель і вірний друг, ти дав мені одкровення...щоб дістатися сюди, якщо це вам свята воля...амінь




Добрий Вечір тобі, пане господарю





Щедрий вечiр


 Щедрик щедрик, щедрiвочка,

прилeтiла ластiвочка,
стала собi щебетати,
господаря викликати:
"Вийди, вийди, господарю,
подивися на кошару,
там овечки покотились,
а ягнички народились.
В тебе товар весь хороший,
будеш мати мiрку грошей,
В тебе товар весь хороший,
будеш мати мiрку грошей,
хоч не грошей, то полова:
в тебе жiнка чорноброва ".
Щедрик щедрик, щедрiвочка,
прилeтiла ластiвочка.





ALL FOR THE LOVE, LOVE BEFORE ALL

Nessun commento:

Posta un commento

Si prega di commentare se ti piace o se ti dispiace, tutto commento è benvenuto... grazie, Amico/Amica!!